روش های بازاریابی مشاور املاک
روش های بازاریابی مشاور املاک | مشاورین املاک ایران زمین 22
شما به عنوان یک مشاور املاک، از یک شغل پر چالش و همه جانبه برخوردار شده اید.
به همین دلیل لازم است با روش های بازاریابی مشاورین املاک آشنا شوید.
چرا که نمی دانید در آینده چه نوع آدم هایی با سلایق و علایق و خواسته های متنوع ممکن است از شما درخواست مشاوره داشته باشند.
در واقع روش های بازاریابی مشاورین املاک به شما کمک خواهد کرد
تا به درستی در تمامی رسانه های تبلیغاتی حضور پر رنگی داشته باشید.
در صورتی که شما هم به تازگی در شغل مشاورین املاک استخدام شده اید و می خواهید از سایر رقبا پیشی بگیرید
و به یک مشاور املاک حرفه ای و موفق تبدیل شوید، توصیه می کنیم که این مطلب را دنبال کنید
و یک به یک روش های ارائه شده برای بازاریابی مشاورین املاک به خوبی در مسیر پیشرفت خود اعمال نمایید.
آقای غنی زاده – آقای دانش
کانال اپارات املاک ایران زمین ( معرفی و بررسی پروژه های معتبر منطقه ۲۲ تهران )
بازاریابی از طریق فایل های فروش آنلاین
باید بپذیرید که زمان فایل های کاغذی به اتمام رسیده است. در دنیای امروزی که در کم ترین زمان ممکن
و یا یک کلیک ساده می توان به مرجعی کامل اتصال پیدا کرد و به راحتی جست و جو نمود،
کم تر کسی به منظور پیدا کردن خانه به فایل های کاغذی شما احتیاج پیدا خواهد کرد.
به همین دلیل لازم است از همین حالا شروع کنید و یک وب سایت تخصصی در زمینه درج آگهی املاک پیدا کرده
و در آن عضو شوید. سپس باید آگهی های خود را به صورت آنلاین منتظر کنید و منتظر زنگ خور های واقعی و مشتریان باشید.
چند نکته مهم در مورد بازاریابی فایل های آنلاین
برای بازاریابی مشاور املاک از سایت های تخصصی استفاده کنید.
عنوان های جذاب برای آگهی های خود بنویسید.
عکس های واقعی خود ملک را در آگهی بارگزاری کنید.
در توضیحات خود از نگارش ساده و روان استفاده نمایید.
توضیحات کامل را در مورد ملک درج کنید.
به گونه ای که محاطب در زمان خواندن، درک درستی از نوشته های شما داشته و ملک را متصور شود.
در آگهی های خود، تمام راه های ارتباطی مانند شماره تماس، ایمیل و آی دی تمامی شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید.
برای بازاریابی مشاور املاک از شبکه های اجتماعی استفاده کنید
بر اساس تحقیقات انجام شده به طور میانگین هر فردی روزانه حدود یک ساعت از وقت خود را صرف جست و جو
در شبکه های اجتماعی و سایت ها می کند. این آمار و ارقام در واقع نشان دهنده این است
که جای تبلیغات شما در میان جست و جوی آن ها خالی می باشد.
چند نکته مهم در مورد استفاده از شبکه های اجتماعی
از یک عکس مناسب و قابل قبول برای صفحه خود استفاده نمایید.
محتوای جذاب برای پست های خود درج کنید.
به فکر جذب کردن فالوور باشید.
از هشتگ های مرتبط استفاده کنید.
به طور مرتب و با برنامه ریزی فعالیت داشته باشید.
در تمامی شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید.
با پیشرفت تکنولوژی و گستردگی شبکه های اجتماعی، شاید تمامی افراد فرصت استفاده از تمامی سایت ها
و اپلیکیشن ها را نداشته باشند و صرفا از تعداد محدودی از آن ها استفاده می کنند. به همین دلیل، شما به عنوان
یک مشاور املاک حرفه ای لازم است در تمامی این اپلیکیشن ها و سایت ها صفحه مخصوص به خود را داشته باشید.
چرا که عضو شدن در هر سایت برای شما یک شانس فروش و یا اجاره و متعاقبا افزایش درآمد محسوب می شود.
همیشه کارت ویزیت خود را همراه داشته باشید
از دیگر روش های بازاریابی مشاورین املاک، می توانیم به همراه داشتن کارت ویزیت اشاره کنیم. لازم است
همواره به منظور معرفی و ماندگار شدن خودتان در ذهن مردم، یک نشانی از خودتان باقی بگذارید. به طور مثال
داشتن کارت ویزیت گزینه مناسبی می باشد. در مهمانی ها، تفریح، حتی در زمان سفر در فرودگاه با یک کارت ویزیت
خود را در ذهن ها ماندگار کنید. شاید افراد در حال حاضر به کارت ویزیت شما احتیاجی نداشته باشند،
اما می توانند کارت شما را به دست بقیه افراد برسانند و این دقیقا همان تبلیغاتی است که شما به آن احتیاج داشتید.
نکاتی در مورد طراحی کارت ویزیت
سعی کنید کارت ویزیت جذابی را طراحی کنید.
اگر بودجه زیادی برای چاپ کارت ویزیت در اختیار دارید، توصیه می کنیم به سراغ مدل های کاربری و فانتزی بروید.
حتما شعار کاری خود را بر روی کارت ویزیت درج کنید.
ارائه اسم و فامیل به صورت کامل بر روی کارت ویزیت، می تواند باعث جلب اعتماد مشتریان شود.
بازاریابی از طریق ایمیل
از دیگر روش های بازاریابی مشاورین املاک می توانیم به ارسال گروهی ایمیل یا همان ایمیل مارکتینگ اشاره کنیم.
بهتر است متن ایمیل را به گونه ای بنویسید که مخاطب و یا مشتریان جذب آن شوند. همین طور باید برای
تمامی سلیقه ها و بودجه های مختلف جامعه، مورد های مناسب و مشخصی را به همراه عکس در ایمیل بیاورید.
ایمیل شما باید حاوی عکس های مرتبط با ملک های معرفی شده، متن جذاب و همین طور موضوع (سابجکت) ترغیب کننده باشد.
چرا که اگر برای موضوع عنوان مناسبی را انتخاب نکنید، ممکن است افراد بدون آن که ایمیل فرستاده شده را باز کنند،
بی معطلی آن را حذف نمایند!
جمع بندی بازاریابی مشاور املاک
به طور کلی روش های مختلفی برای بازاریابی مشاورین املاک وجود دارد که باید برای افزایش درآمد،
جذب مشتری بیش تر و همین طور فروش بیش تر، یک به یک آن ها اعمال نمایید.
از مهم ترین روش های بازاریابی مشاورین املاک، می توانیم به بازاریابی از طریق ایمیل (ایمیل مارکتینگ)،
درج آگهی در سایت ها و وب سایت های مرتبط با حوزه املاک و مستغلات و هم چنین حضور در شبکه های اجتماعی اشاره کنیم.
همان طور که پیش تر گفته شد، امروزه به دلیل گسترش فضای مجازی و وجود بیشماری از برنامه ها و اپلیکیشن های متنوع،
هر فردی از تعداد محدودی از آن ها استفاده می نماید که حضور پر رنگ شما در تمامی آن ها می تواند
یک شانس به شانس فروش بیش تر در ماه، اضافه کند.
درج آگهی ها در سایت ها و وب سایت های مرتبط با حوزه املاک و مستغلات، باید به گونه صورت پذیرد که تمامی افراد
بتوانند موضوع، متن و توضیحات آن را به خوبی درک کنند. بهتر است از ادبیات شیوا و روان استفاده کنید.
همین طور باید در انتخاب عکس ها بیش ترین دقت را به عمل بیاورید. چرا که یکی از تاثیر گذار ترین بخش های هر آگهی اینترنتی،
عکس های آن می باشد.
در صورتی که یک به یک موارد گفته شده را رعایت کرده و آن ها را در مسیر پیشرفت کاری خود مورد استفاده قرار دهید،
بدون تردید به یک مشاور املاک موفق و حرفه ای تبدیل خواهید شد.
مقالات مرتبط با مشاورین املاک