ترفند های بازاریابی برای مشاورین املاک
ترفند های بازاریابی برای مشاورین املاک منطقه ۲۲ تهران
بازار مسکن کشور، جزو بازار هایی محسوب می شود که هر زمان از جذابیت های منحصر به فردی برخوردار بوده است.
به همین خاطر خیلی از افراد سعی دارند تا به عنوان مشاور املاک در این بازار فعالیت داشته باشند.
ترفند های بازاریابی برای مشاورین املاک یکی از لازه های ضروری برای وارد شدن به این بازار کار می باشد.
چرا که امروزه بسیاری از افراد به ساخت و ساز روی آورده اند و برخی دیگر با خرید این نوع از املاک، سعی در سرمایه گذاری در بازار مسکن دارند.
بازار مسکن نیز مانند سایر بازار ها رکود و رونق را دائما تجربه کرده است.
اگر به تازگی به این حرفه وارد شده اید و می خواهید هم چون مشاور املاک حرفه ای فعالیت کنید، لازم است:
با ترفند های بازاریابی برای مشاورین املاک آشنا شوید.
آقای غنی زاده – آقای دانش
کانال اپارات املاک ایران زمین ( معرفی و بررسی پروژه های و املاک منطقه ۲۲ تهران )
معرفی ترفند هایی برای بازاریابی در حرفه مشاور املاک
ترفند های بازاریابی برای مشاورین املاک، شامل 8 نکته مختلف می شود که مشاورین املاک ایران زمین 22 تصمیم دارد
به صورت کامل یک به یک آن ها را برای شما شرح دهد تا بتوانید همانند یک مشاور املاک موفق عمل کنید.
کارت ویزیت ندهید، از مشتری اطلاعات بگیرید.
بسیاری از مشاورین املاک قدر مشتریانی که به آن ها مراجعه می کنند را نمی دانند.
به طور معمول در زمان مراجعه مشتری، به دلیل عدم وجود فایل متناسب با خواسته های مشتری، تنها کاری که انجام می دهند، ارائه کارت ویزیت است.
و از او میخ واهند تا بعدا تماس بگیرید. این در واقع بد ترین کار ممکن است که یک مشاور املاک می تواند انجام دهد.
مشاور املاک باید بداند که به هر مشتری باید به چشم یک مشتری قطعی نگاه کند.
همین طور باید خواسته های او را گوش دهد و تمام تلاش خود را بکند تا خانه مورد نیاز مشتری را پیدا کند.
دروغ نگویید
روند بازدید از ملک، یکی از مهم ترین فرآیند های فروش یک خانه می باشد.
در صورتی که پیش از بازدید مشتری، شروع به تعریف و تمجید بیهوده کنید.
و در زمان بازدید گفته ها و تعریف های شما با ملک متفاوت باشد، قطعا مشتری اعتماد خود را نسبت به شما از دست می دهد.
از تکنولوژی عقب نمانید.
اگر بتوانید عکس های حرفه ای از ملک بگیرید و آن ها را در یک تبلت ذخیره کنید، قطعا در زمان مراجعه مشتری می توانید
عکس هایی جذاب و ترغیب کننده از املاکی که برای فروش و یا رهن و اجاره دارید، ارائه دهید.
شک نکنید که تصاویر می توانند تا حد چشمگیری مشتری را برای خرید ترغیب کند.
به شما توصیه می کنیم که از فضای مجازی و گجت های و اینترنت که امروزه در دسترس بیش تر افراد می باشد، غافل نشوید.
بهتر است عکس ها را به همراه توضیحات تکمیلی در مورد ملک، در فضای مجازی منتشر کنید تا هر چه سریع تر بتوانید ملک مورد نظر خود را به فروش برسانید.
روش های اطلاع رسانی متفاوتی را استفاده کنید
یکی از روش هایی که در ایران چندان مرسوم نشده است اما می توان از آن به نحو احسنت استفاده نمود.
نصب اعلامیه های فروش بر روی درب منازل می باشد.
این نوع از اعلامیه ها در کشور های آمریکایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
شما می توانید با نصب اعلامیه و درج شماره تماس خودتان بر روی درب منازل، عابرین را از فروش ملکی که دارید، مطلع سازید.
اجازه دهید مشتری از خانه بازدید کند
یکی از دیگر از ترفند های بازاریابی برای مشاورین املاک که در ایران چندان مورد استقبال قرار نگرفته است،
اختصاص دادن یک روز برای بازدید از ملک فروشی می باشد.
در این روز فروشنده یا صاحب ملک در خانه حضور پیدا می کند و اعلام می شود که بازدید از خانه برای عموم آزاد است.
برای اجرای این روش می توانید فرم های مخصوصی را تهیه کنید تا اطلاعات مراجعه کنندگان را جمع آوری کنید.
چرا که ممکن است خانه بهتری را برای آن ها سراغ داشته باشید!
ملک را پیش از ورود مشتری آماده کنید
چیزی که شما به فروش می رسانید، خانه می باشد. به همین خاطر بهتر است تا جایی که امکان دارد به تمیزی و ظاهر خانه اهمیت دهید.
نباید هیچ کجای خانه دچار عیب و نقص باشد و یا پروژه تعمیرات ناقصی را در خانه داشته باشید.
در واقع ظاهر خانه همانند یک بسته بندی در ذهن مشتری عمل می کند.
هر چه بسته بندی آن مرتب تر، شیک تر و جذاب تر باشد، قطعا مشتری بیش تر ترغیب می شود تا آن را از شما خریداری کنید.
حتما لوازم به دد نخور را از ملک خارج کنید تا خالی تر جلوه کرده و بزرگ تر به نظر برسد.
جذابیت خانه را افزایش دهید
در برخی از قسمت های خانه، می توان با اندکی تغییر، جذابیت آن را دو چندان نمود.
آشپزخانه، حمام و دستشویی از مهم ترین قسمت های یک خانه محسوب می شوند.
بهتر است تا می توانید زیبایی های زیادی را در آن جای دهید. نصب یک آیینه جذاب، تعویض شیر های آب و یا حتی یک رنگ آمیزی ساده
و استفاده از چند گلدان و گیاه معطر می تواند باعث جذابیت بیش تر خانه برای مشتری شود.
شبکه سازی کنید
سعی نمایید با مشاورین املاک سایر محله ها در ارتباط باشید و توافقاتی را با آن ها انجام دهید.
همین طور از موجودی و فایل هایی که در اختیار دارند، اطلاعات به دست آورید.
این نوع از همکاری ها می تواند در پیدا کردن خانه های مناسب برای مشتریان شما، کمک بسیار چشمگیری کند.
در واقع این همکاری یک سود سه طرفه بین شما، مشتری و همکار شما می باشد.
خلاصه مطلب ترفند های بازاریابی برای مشاورین املاک منطقه ۲۲ تهران
همان طور که تا به این جای مطلب همراه ما بودید، متوجه شدید که ترفند های بازاریابی برای مشاورین املاک، شامل موارد مختلفی می شود
که به طور کلی در 8 مورد خلاصه می شود. شما با رعایت ترفند هایی که به طور کامل در این مطلب شرح داده شده اند.
یه عنوان یک مشاور املاک موفق در این حرفه حضور پیدا کنید.
لازم است بدانید که حرفه مشاور املاک، یکی از حرفه های پر درآمد محسوب می شود
که اگر چم و خم آن را به خوبی یاد بگیرید، می توانید درآمد مطلوب و مناسبی را از آن به دست آورید.
در مجموعه مشاورین املاک ایران زمین 22، همکاران ما در صدد هستند تا مناسب ترین و مطلوب ترین فایل ها و املاک را به شما معرفی کنند.
برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید از این مرکز مشورت و راهنمایی بگیرید.