5 تکنیک برای تهیه آگهی جذاب در املاک
تهیه آگهی جذاب در املاک تکنیک های مختلفی دارد که در این مطلب تصمیم داریم به 5 نمونه از آن ها بپردازیم.
امروزه کم تر کسی در روزنامه به دنبال آگهی املاک می گردد. در واقع در چند سال گذشته، به قدری تکنولوژی و استفاده از
شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره افراد تاثیر گذاشته اند که اپلیکیشن ها و برنامه های در زمینه ارائه خدمات
و محصولات مختلف و درج آگهی های گوناگون طراحی شده و در دسترس افراد قرار گرفته اند که
دیگر آگهی های درج شده در روزنامه رونق سابق را ندارند.
حال زمان آن فرا رسیده است که شما نیز به عنوان یک مشاور املاک، کسب و کار خود را به روز کنید و
با استفاده از همین برنامه ها و اپلیکشین ها و با درج آگهی جذاب، املاک، فایل ها و مورد هایی
را که برای فروش و یا اجاره در اختیار دارید را ارائه دهید.
این نکته را فراموش نکنید که با زیاد شدن تبلیغات آنلاین، امکان آگهی گذاشتن برای تمامی افراد امکان پذیر شده است
و تنها افرادی می توانند به بهتر دیده شده آگهی های خود کمک کنند که جذاب ترین آگهی ها را در فضای مجازی ثبت کرده باشند.
در ادامه این مطلب تصمیم داریم شما را با نکات مهم و اساسی شیوه درج آگهی آشنا کنیم تا با استفاده
از آن ها نتیجه های مثمر ثمری را خلق نمایید.
آقای غنی زاده – آقای دانش
کانال اپارات املاک ایران زمین ( معرفی و بررسی پروژه های معتبر منطقه ۲۲ تهران )
برای آگهی حتما عکس قرار دهید.
یکی از نکات مهمی که به داشتن یک آگهی جذاب کمک می کند، درج عکس برای هر آگهی می باشد.
بهتر است برای این کار از عکس های واقعی استفاده کنید. در صورتی که می خواهید مشتریان واقعی با شما تماس بگیرند،
حتما از عکس در آگهی هایی که برای فروش و یا اجاره ملک ثبت نموده اید، استفاده نمایید.
بر اساس آمار و مطالعات انجام شده، 95 درصد از خریداران به مدت 20 ثانیه به تصاویر آگهی توجه می کنند
و سپس برای باز نمودن آن تصمیم می گیرند. در صورتی که در این 20 ثانیه تصاویر خوب و واقعی از ملک را به نمایش نگذاشته باشید،
این شانس را برای جذب مشتری بیش تر از دست خواهید داد!
چند نکته مهم برای عکاسی
هنگامی عکس برداری کنید که نور به اندازه کافی باشد.
زوایه هر تصویر را به درستی انتخاب کنید.
با دوربین مناسبی عکس برداری را انجام دهید.
به کیفیت و واضح بودن تصاویر دقت کنید.
با توجه به موقعیت، جهت مناسبی را انتخاب نمایید.
تیتر جذاب بنویسید.
پس از عکس، نکته مهم دیگری که باعث ترغیب مشتری برای بازدید و یا خرید یک ملک می شود، تیتر جذاب می باشد.
تیتر آگهی املاک شما باید بر اساس محتوای آگهی نوشته شود و حتما از نکات مهم اصلی در تیتر آگهی استفاده نمایید.
به طور مثال به تیتر های زیر دقت کنید:
فروش آپارتمان لوکس، با قیمت مناسب
فروش آپارتمان در بهترین مجتمع مسکونی منطقه
خرید خانه با منظره ای ابدی در ارتفاعات تهران
اجاره بهتری آپارتمان منطقه با قیمتی مناسب
سعی نمایید همیشه با توجه به موقعیت واقعی آپارتمان و یا ملک، بهترین تیتر را به نگارش درآورید.
چرا که تعریف و تمجید های الکی و اغراق آمیز، دید مشتری را نسبت به واقعیت دور می کند و در صورت بازدید از ملک ممکن است
از انتخاب خود منصرف شود. با این کار هم وقت مشتری را هدر داده این و هم شانس خود را برای داشتن بازدید های بعدی کم تر می کنید.
از کلمات تخصصی حوزه املاک در توضیحات آگهی استفاده کنید.
پس از نوشتن یک تیتر جذاب، وقت آن رسیده است که توضیحات آگهی را درج نمایید. آگهی های کامل همیشه شانس بیش تری
برای جذب مشتری داشته اند. توصیه می کنیم حتما در آگهی تمام مشخصات و امکانات خانه را به صورت کامل شرح دهید.
بهتر است همواره از کلمات کاربردی و قابل فهم مانند (مصالح عالی، چشم انداز زیبا، نقشه کشی مناسب و….) استفاده نمایید.
هر چه توضیحات شما کامل تر باشد، حس اعتماد بیش تری به مشتری القا خواهد شد و شانس شما
به منظور ایجاد زنگ خور بالا تر می رود. سعی کنید در آگهی از اصطلاحات تخصصی ملک استفاده نمایید.
همیشه همه راه های ارتباطی خود را وارد کنید.
در دنیای دیجیتال امروز که همه در شبکه های اجتماعی حضور دارند، شما نیز باید به عنوان یک عضو فعال در این شبکه ها
حضور داشته باشید. چرا که هر کسی بنا بر سلیه و دلایل شخصی، از یک اپلیکیشن خاص استفاده می نماید و
شما با حضور در همه جا شانس خود را برای پیدا کردن مشتری واقعی افزایش می دهید.
شماره تماس خود و همین طور آدرس ایمیل و لینک شبکه های اجتماعی که در آن ها فعالیت می کنید را همیشه در پایان
هر آگهی درج نمایید. با این کار به مشتری اجازه می دهید تا در اولین فرصت و با سریع ترین روش ممکن با شما ارتباط برقرار کند.
آگهی با قیمت های مورد قبول ثبت کنید.
در صورتی که تمامی موارد گفته شده را در مورد درج آگهی جذاب برای املاک، به بهترین شکل ممکن انجام دادید،
اما هنوز خبری از مشتری نشده است، یک بار دیگر قیمت آگهی گذاشته شده را مورد بررسی قرار دهید.
ملاک قیمت گذاری خود را بر پایه بازار و تقاضای مشتری انجام دهید، نه هزینه هایی که برای ساخت و ساز انجام داده اید!
این که شما هزینه های زیادی را برای ساخت ملک و یا خانه پرداخت کرده اید و حال توقع سود کردن دارید، یک امر طبیعی بوده
و کاملا حق با شما می باشد. اما این نکته را فراموش نکنید که اگر واقعا قصد شما به فروش فروش رفتن ملک می باشد،
باید با توجه به شرایط و قیمت های بازار، ملک خود را قیمت گذاری کنید. در غیر این صورت غیر ممکن است
که در بازه زمانی تعیین شده ملک به فروش برسد.
جمع بندی
درج آگهی جذاب، یکی از روش های مناسب و همین طور مقرون به صرفه برای معرفی و هم چنین فروش و اجاره املاک می باشد.
در این مطلب سعی نمودیم 5 نکته و تکنیک اساسی و مهم را برای شما شرح دهیم.
توجه داشته باشید که به عنوان یک مشاور املاک حرفه ای، باید در تمامی شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید
تا بتوانید سریع ترین راه ارتباطی را برای مشتریان خود فراهم سازید. هم چنین توصیه می کنیم که
در تیتر نویسی و توضیحات آگهی وسواس زیادی به خرج دهید و خود را جای مشتری بگذارید.
داشتن عکس های واضح و کاملا مشخص و واقعی از ملک نیز می تواند به شما در فروش و یا اجاره رفتن آن کمک کند.
مقالات مرتبط با موضوع مشاور املاک