دو مانع برای فروش بیش تر مشاور املاک
تکنیک های مختلفی برای به موفقیت رسیدن یک مشاور املاک وجود دارد، اما در این مسیر موانعی برای فروش بیش تر مشاور املاک
نیز دیده می شود. در این مطلب به دو مانعی که باعث ایجاد پایین آمدن فروش یک مشاور املاک می شود را برای شما شرح داده ایم.
یک مشاور املاک با هر سطح اطلاعات و یا هر میزان سابقه کاری، باید به خوبی موانعی را که
مانع از فروش بیش تر مشاور املاک می شوند را شناسایی کند. در واقع باید با شناختن آن ها، برای رفع و برطرف نمودن آن ها اقدام کند.
به طور کلی حرفه مشاور املاک جزو حرفه های پر درآمد و پر طرفدار محسوب می شود
که اگر در انجام آن برخی نکات و اصول رعایت نشوند، مشاور املاک در درآمد زایی با مشکل مواجه خواهد شد.
در ادامه با بررسی موانع فروش بیش تر مشاور املاک به شما کمک می کنیم تا به درآمد مطلوب خود دست پیدا کنید. با ما همراه باشید.
آقای غنی زاده – آقای دانش
کانال اپارات املاک ایران زمین ( معرفی و بررسی پروژه های معتبر منطقه ۲۲ تهران )
تجسم شکست در ذهن، مانع از فروش بیش تر مشاور املاک می شود!
توجه داشته باشید ترس از شکست خوردن مهم ترین دلیل برای عدم فروش بیش تر مشاور املاک محسوب می شود.
زمانی که هر فرد همواره تصویر شکست خود را در ذهن پرورش دهد، تنها چیزی که از ان به دست می آورد، شکست واقعی می باشد.
از این رو مشاورین املاک چه حرفه ای و چه مبتدی، با تصور شکست خوردن، از فروش بیش تر خود، به صورت ذهنی جلوگیری می کنند.
پیشبینی کردن شکست در مواجهه با مشتری باعث می شود که نتواند در کار خود تمرکز کافی را داشته باشد
و به دلیل آمادگی برای شکست خوردن، به راحتی آن را می پذیرد.
مشاور املاک در واقع با این طرز فکر، از فروش بیش تر خود جلوگیری می کند. بهتر است پیش از هر کاری تصور ذهنی خود را اصلاح کنید.
ترس از رد شدن، از فروش بیش تر مشاور املاک جلوگیری می کند!
دومین مانعی که می توان آن را به عنوان بزرگ ترین مانع برای فروش بیش تر مشاور املاک مطرح نمود،
ترس از رد شدن می باشد. این امکان وجود دارد که مشاور املاک مورد بی اعتنایی خریدار قرار بگیرد و نتواند
به درستی ارتباطی مناسب با او برقرار نماید. از همه مهم تری ترس از نه شنیدن از خریدار و مشتری،
می تواند از برقراری ارتباط مناسب مشاور املاک با مشتری جلوگیری کند.
در واقع به عبارتی مشاور املاک با این مشکل مواجه می باشد که مورد انتقاد و تایید نشدن مشتری قرار بگیرد.
باید با واقعیت کنار آمد. در حقیقت بیش از هشتاد درصد تماس ها و ارتباطاتی که مشاور املاک برقرار می کند،
با نه رو به رو می شود و این موضوع به این معنی نیست که مشاور املاک نقصی در کار خود دارد بلکه
این مسئله از سوی مشتری نشات می گیرد. چرا که ممکن است مشتری ملک را نپسندد
و یا به هر دلیل برای خرید و یا اجاره آن راغب نباشد.
یک مشاور املاک باید بتواند با صبر و تمرکز بر روی کارش خود، دلیل این مسئله را پیدا کرده
و سعی کند تا ملک دلخواه مشتری را بر اساس خواسته و نیاز های او معرفی نماید.
مشاورین املاک، نباید هیچ ترس و واهمه ای از شنیدن نه داشته باشند. بلکه باید در زمان شنیدن
نه از مشتری و خریداری، تلاش خود را برای شناخت بهتر و بیش تر نیاز و خواسته های مشتری بکنند
و ملک باب میل مشتری را به او معرفی نمایند. در این صورت فروش بیش تری در ماه صورت خواهد گرفت.
نکاتی برای رسیدن به موفقیت
مشاورین املاک این امکان را دارند تا بدون در نظر گرفتن ساعت کاری مشخص و چهار چوب های اداری،
درآمد بسیار زیادی را به دست آورند. در این حرفه ساعت کاری مشخصی تعیین نشده است و هر زمان که مشتری اراده کند،
مشاور املاک وظیفه دارد تا پاسخگو باشد.
برای فروش بیش تر، نکاتی را در این بخش از مطلب درج نموده ایم که با تکیه بر آن ها
می توانید درآمد مطلوب و قابل توجهی را به دست آورید.
اهداف اصلی خودتان را مشخص کنید.
به نقاط قوت خود فکر کنید.
نقاط ضعف خود را فراموش نکنید.
مشخص کنید از چه راه هایی می توانید نقاط مثبت و منفی خودتان را کنترل کنید.
اعتماد به را در خودتان تقویت کنید.
مطالعه کنید.
از تجربه های دیگران استفاده کنید.
توانایی های خود را ارزیابی و اولویت بندی کنید.
مهارت های کافی برای مشاوره دادن و فروش را به دست آورید.
فضای مناسبی برای جذب مشتری ایجاد کنید.
با دیگران ارتباطات موثر برقرار کنید.
پیگیر باشد.
فایل آگهی متنوع و مناسبی را ارائه کنید.
مهارت های مذاکره ای خود را تقویت کنید.
با انگیزه باشید و زمان برنامه های خود را مدیریت نمایید.
اهداف خود را بر اساس سابقه فروش تنظیم کنید.
خلاصه مطلب
به طور کلی یک مشاور املاک باید پیش از هر چیزی تصویر شکست را از ذهن خود پاک کند تا بتواند به فروش بیش تری دست پیدا کرده
و درآمد مطلوبی را کسب نمایید. همین طور بهتر است ترس از نه شنیدن را بپذیرید و با آن کنار بیایید.
بهترین راه حال برای این مشکل، بررسی دقیق و همین طور آشنایی بیش تر با خواسته ها و نیاز های مشتریان و خریداران می باشد.
یک مشاور املاک باید با آگاهی کامل و همین طور اطلاعات مناسب و با مذاکره ای مطلوب،
مشتری را برای خرید و یا اجاره ملک متقاعد کند. از این رو بهتر است استراتژی خود را به گونه ای بچینید
که مشتری از خرید ملک دلسرد نشود و خواسته و نیاز های خود را برای شما بازگو کند.
مقالات مشابه برای موفقیت در حرفه مشاور املاک